Sieroszewice, 2011-05-11
ZP.PN.07/11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.PN.07/11. Nazwa zadania: Udzielenie dwóch kredytów inwestycyjnych.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058. Gmina Sieroszewice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Sieroszewice
Ostrowska 65
63-405 Sieroszewice
Strona www: www.bip.sieroszewice.pl
E – mail: sieroszewice@sieroszewice.pl
Godziny urzędowania: od 7:30 do 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.sieroszewice.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: ze strony internetowej urzędu - www.bip.sieroszewice.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1) Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego na realizację przedsięwzięcia pn: „Budowę Sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Wielowsi” w kwocie 223.000,00 zł (słownie: dwieściedwadzieściatrzytysiące zł 00/100)
1.1.oprocentowanie kredytu: WIBOR 3 - miesięczny plus stała marża banku
1.2. okres kredytowania: od dnia podpisania umowy i uruchomienia kredytu do 31.12.2016r.
1.3. termin spłaty kredytu: od 01-01-2012r. do 31-12-2016r. w równych ratach kwartalnych
1.4. spłata odsetek: w okresie kwartalnym, liczonych na podstawie WIBOR-u z dnia 20 ostatniego miesiąca kwartału okresu odsetkowego, płaconych do 5 dnia roboczego po okresie odsetkowym, na podstawie noty obciążeniowej banku.
1.5.uruchomienie kredytu nastąpi poprzez złożenie polecenia przelewu,
1.6.zabezpieczeniem ze strony kredytobiorcy będzie weksel „In blanko” wraz z deklaracją wekslową
2) Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego na realizację przedsięwzięcia pn: „Rozbudowa przedszkola w m. Latowice” w kwocie 502.000,00 zł (słownie: pięćsetdwatysiące zł 00/100)
1.7.oprocentowanie kredytu: WIBOR 3 - miesięczny plus stała marża banku
1.8.okres kredytowania: od dnia podpisania umowy i uruchomienia kredytu do 31.12.2016r.
1.9.termin spłaty kredytu: od 01-01- 2012r. do 31-12-2016r. w równych ratach kwartalnych
1.10. spłata odsetek: w okresie kwartalnym, liczonych na podstawie WIBOR-u z dnia 20 ostatniego miesiąca kwartału okresu odsetkowego, płaconych do 5 dnia roboczego po okresie odsetkowym, na podstawie noty obciążeniowej banku.
1.11. uruchomienie kredytu nastąpi poprzez złożenie polecenia przelewu,
1.12. zabezpieczeniem ze strony kredytobiorcy będzie weksel „In blanko” wraz z deklaracją wekslową
Przedmiot zamówienia posiada kod CPV – 66130000-0 – Usługi udzielania kredytu
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
#45
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia: 2012-2016
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
Posiadania uprawnienia do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, czynności zgodnie z wymogami ustawowymi,
2. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponownia potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. Nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 prawa zamówień publicznych.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Całkowity koszt obsługi kredytu - 100 %
#61
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2011-05-20 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 10
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-05-20, o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 7
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Nie dotyczy.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Nie dotyczy.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr:109272-2011 w dniu 11-05-2011 na stronie BZP.
Wójt Gminy Sieroszewice
Czesław Berkowski
DOKUMENTACJA PRZETARGOWA DO POBRANIA PONIŻEJ |