ZP.PN.14/12 Sieroszewice, 2012-10-29 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.PN. 14/12. Nazwa zadania: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Sieroszewice w sezonie 2012/2013 – Rejon I i Rejon II Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Sieroszewice Ul. Ostrowska 65 63-405 Sieroszewice Strona www: www.bip.sieroszewice.pl E – mail: sieroszewice@sieroszewice.pl Godziny urzędowania: od 7:30 do 15:30 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w Gminie Sieroszewice w sezonie zimowym 2011-2012 Ogólna charakterystyka zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na ośnieżaniu dróg poprzez mechaniczne usuwanie na boki śniegu z jezdni i poboczy oraz zwalczaniu śliskości zimowej i gołoledzi, polegające na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego zgodnego z obowiązującymi przepisami. W każdym zadaniu obejmującym kompleksowe utrzymanie dróg należy zapewnić odśnieżenie zatok oraz przystanków autobusowych, parkingów i placów gminnych w obrębie kościołów, cmentarzy, remiz i szkół, oraz wszystkich miejsc manewrowych służących do zawracania autobusów. Podczas ponadnormatywnego zalegania śniegu w zakres robót wchodzi również usuwanie śniegu poprzez jego załadunek odpowiednim sprzętem i wywóz samochodami samowyładowczymi z miejsc wskazanych przez Zamawiaącego. W tym przypadku usługa sprzętowa odbywać się będzie na telefoniczne wezwanie Zamawiającego - Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych - 1. Rejon I: Rejon miejscowości: Parczew, Bibianki, Latowice, Kęszyce, Westrza, Sieroszewice, Strzyżew, Rososzyca, Bilczew. - 2. Rejon II: Rejon miejscowości: Sławin, Ołobok, Psary, Masanów, Namysłaki, Wielowieś Wspólny Słownik Zamówień: 90212000-6, 90213000-3, 90210000-2 #48 V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: 15.04.2013r. VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
#78 X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2012-11-05 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 10 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-11-05, o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 20 XII. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 421814-2012 z dnia 2012-11-29
Wójt Gminy Sieroszewice
DOKUMENTACJA PRZETARGOWA DO POBRANIA PONIŻEJ |
||||
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia |
Sieroszewice 31.10.2012r. Wyjaśnienie Urząd gminy Sieroszewice informuje, że w pkt. 7.7 (SIWZ) Załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ppkt. 3. zamiast: Wykaz wykonanych 3 robót w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie wymagany jest w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie. Powinno być zgodnie z załącznikiem do oferty oraz ogłoszeniem na portalu Urzędu Zamówień Publicznych: Wykaz wykonanych 3 usług w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie wymagany jest w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie. |
INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT Zbiorcze zestawienie ofert |
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Autor: Referat Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej, Promocji i Rozwoju - Jacek Sas
Opublikowane przez: Roman Sodolski