Sieroszewice, 2011-07-08 ZP.PN.14/11 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.PN.14/11. Nazwa zadania: Udzielenie kredytu inwestycyjnego. Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058. Gmina Sieroszewice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Sieroszewice Ostrowska 65 63-405 Sieroszewice Strona www: www.bip.sieroszewice.pl E – mail: sieroszewice@sieroszewice.pl Godziny urzędowania: od 7:30 do 15:30 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.sieroszewice.pl Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: 1) Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego na finansowanie wydatków majątkowych w 2011r. w kwocie 472.523,00 zł (słownie: czterystasiedemdziesiątdwatysiącepięćsetdwadzieściatrzy zł 00/100) 1.1.oprocentowanie kredytu: WIBOR 3 - miesięczny plus stała marża banku 1.2. okres kredytowania: od dnia podpisania umowy i uruchomienia kredytu do 31.12.2014r. 1.3. termin spłaty kredytu: od 01-01-2012r. do 31-12-2014r. w równych ratach kwartalnych 1.4. spłata odsetek: w okresie kwartalnym, liczonych na podstawie WIBOR-u z dnia 20 ostatniego miesiąca kwartału okresu odsetkowego, płaconych do 5 dnia roboczego po okresie odsetkowym, na podstawie noty obciążeniowej banku. 1.5.uruchomienie kredytu nastąpi poprzez złożenie polecenia przelewu, 1.6.zabezpieczeniem ze strony kredytobiorcy będzie weksel „In blanko” wraz z deklaracją wekslową Przedmiot zamówienia posiada kod CPV – 66130000-0 – Usługi udzielania kredytu Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. #45 V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. VI. Termin wykonania zamówienia: 2012-2014 VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: Posiadania uprawnienia do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, czynności zgodnie z wymogami ustawowymi, 2. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponownia potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Całkowity koszt obsługi kredytu - 100 % #61 X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2011-07-18 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-07-18, o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: XII. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Nie dotyczy. XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy. XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Nie dotyczy. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Wójt Gminy Sieroszewice Czesław Berkowski
DOKUMENTACJA PRZETARGOWA DO POBRANIA PONIŻEJ |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia |
ZAŁĄCZNIKI Druki Rb |
Uchwała Nr VI/62/2011 Rady Gminy Sieroszewice z dnia 28 czerwca 2011 r w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu inwestycyjnego nafinansowanie Wydatków majątkowych W 2011 r. |
Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za 2010 rok - cz. 1 |
Sprawozdanie z wykonania budżetu gminyza 2010 rok - cz. 2 |
UZUPEŁNIENIE DO DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ Pismo dot. udzielenia kredytu inwestycyjnego |
Wykaz instytucji, w których Gmina Sieroszewice korzysta z kredytów i pożyczek w 2011 roku |
INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT Zbiorcze zestawienie ofert |
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Autor: Referat Finansowo-Podatkowy-Maria Walczak
Opublikowane przez: Roman Sodolski