Sieroszewice, 2012-07-23 ZP.PN.11/12 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.PN.11/12. Nazwa zadania: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni syntetycznej dla celów rekreacyjnych mieszkańców wsi Masanów - etap I Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058. Gmina Sieroszewice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Sieroszewice Ostrowska 65 63-405 Sieroszewice Strona www: www.bip.sieroszewice.pl E – mail: sieroszewice@sieroszewice.pl Godziny urzędowania: od 7:30 do 15:30 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.sieroszewice.pl Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiotem jest budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Masanów o wymiarach areny 19,10 x 32,10 m, o nawierzchni z trawy syntetycznej multisport na podbudowie z kruszyw naturalnych wraz z ogrodzeniem przeznaczonym dla boisk sportowych o wys.4,00 m oraz pozostałymi elementami zagospodarowania terenu w tym: ciągu chodnikowego i ławek młodzieżowych. Boisko o charakterze ogólnodostępnym przeznaczone jest dla młodzieży szkolnej i społeczności lokalnej miejscowości Masanów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wspólny Słownik Zamówień:
#45 V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. VI. Termin wykonania zamówienia: 2012-10-31 VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: Posiadania uprawnienia do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, czynności zgodnie z wymogami ustawowymi, 2. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponownia potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2012-08-13 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-08-13, o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: XII. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Nie dotyczy. XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy. XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Nie dotyczy. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
DOKUMENTACJA PRZETARGOWA DO POBRANIA PONIŻEJ |
||||||||||
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia |
Opis projektu |
Przedmiar robót - etap I |
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót |
Załączniki do SIWZ |
RYSUNKI Rysunek nr 1 |
Rysunek nr 2 |
Rysunek nr 3 |
Rysunek nr 4 |
Rysunek nr 5 |
Rysunek nr 6 |
Rysunek nr 7 |
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU Informacja o unieważnieniu przetargu |
Autor: Referat Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej, Promocji i Rozwoju - Damian Szkudlarek
Opublikowane przez: Roman Sodolski